Την 3η θέση στους χειρότερους κατέκτησε η γραμμή 56 του ΟΑΣΘ

Έντονα δυσαρεστημένοι εμφανίζονται οι επιβάτες του ΟΑΣΘ από τις υπηρεσίες των γραμμών λεωφορείων του Οργανισμού στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με ηλεκτρονική έρευνα που πραγματοποίησε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών.

Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα, καμία από τις 62 γραμμές δεν κατάφερε να αξιολογηθεί τουλάχιστον ως καλή, σύμφωνα με το σύστημα βαθμολόγησης της έρευνας.

Κάθε γραμμή αξιολογήθηκε από τους συμμετέχοντες με βάση 12 κριτήρια, συγκεντρώνοντας βαθμολογία από 12 (πολύ κακό) έως 60 (άριστα). Το αξιοσημείωτο είναι πως καμία γραμμή δεν κατάφερε να πλησιάσει ούτε το 36 (καλή)!

Μία από τις χειρότερες βαθμολογίες με μόλις 24,5% συγκέντρωσε η γραμμή 52 του ΟΑΣΘ, που εξυπηρετεί το Αλεξάνδρειο ΤΕΙ στη Σίνδο. Παράλληλα, πρόκειται και για τη γραμμή που χρησιμοποιεί συχνότερα το 10,5% των συμμετεχόντων, καθώς υπήρξε μεγάλη κινητοποίηση από τους φοιτητές του Α.Τ.Ε.Ι.Θ. Την τετράδα των χειρότερων γραμμών του ΟΑΣΘ συμπληρώνουν οι γραμμές 56, 32 και 23.

Στον αντίποδα, αλλά όχι με πολύ… αισιόδοξη βαθμολογία βρίσκεται η γραμμή 83 του Λαγκαδά, που κατάφερε να συγκεντρώσει τη μεγαλύτερη βαθμολογία (31,6%), η οποία όμως παραμένει αρκετά μακριά από το άριστα του 60, αλλά ακόμη και από τη… βάση του 36. Η γραμμή 39 Κηφισιά – Νέα Δικαστήρια ακολουθεί στη δεύτερη θέση με βαθμολογία 28,2%, ενώ στην τρίτη θέση των καλύτερων γραμμών έρχεται το λεωφορείο με τον αριθμό 10 της Χαριλάου.

Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τις 11/11/2014 έως τις 20/11/2014, συμμετείχαν 8.784 καταναλωτές.

Οι χειρότερες γραμμές:

23 ΝΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΥΚΙΕΣ
32 Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ- ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
56 ΝΣ ΣΤΑΘΜΟΣ- ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ
52 ΝΣ ΣΤΑΘΜΟΣ- ΑΤΕΙΘ

Οι καλύτερες γραμμές:

83 ΛΑΓΚΑΔΑΣ- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
39 ΚΗΦΙΣΙΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
10 ΧΑΡΙΛΑΟΥ- ΝΣ ΣΤΑΘΜΟΣ
25 ΝΕΑΠΟΛΗ- ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
ΟΑΣΘ

vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.