Heart project απο το 1ο ΓΕΛ Μενεμένης

Heart project απο το 1ο ΓΕΛ Μενεμένης

Το φετινό etwinning έργο μας φέτος ήταν λίγο διαφορετικό.
Αποφασίσαμε ότι το θέμα που θα επιλέγαμε ήταν κάτι που θα μπορούσε ενδεχομένως να μας
διδάξει λίγα περισσότερα για τον εαυτό μας και κυρίως για τα συναισθήματά μας. Με αυτό το
σκεπτικό, επιλέξαμε το project “Heart“. Μέσα από αυτό, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και να συνεργαστούμε με καταπληκτικούς μαθητές και καθηγητές από όλη την ήπειρο και να
καταλάβουμε πραγματικά τι σημαίνει “συνεργασία χωρίς σύνορα” καθώς επίσης να
αναγνωρίσουμε τη σπουδαιότητα των συναισθημάτων και της συναισθηματικής
νοημοσύνης.
Ασχοληθήκαμε λοιπόν με τα συναισθήματα της αγάπης, του φόβου, της ευτυχίας και της
λύπης με στοχευμένες δραστηριότητες, για κάθε ξεχωριστό συναίσθημα. Κάθε χώρα, είχε σαν ομάδα στόχο μία διαφορετική ηλικιακή ομάδα.

ΑΓΑΠΗ
● Δημιουργήσαμε και χρησιμοποιήσαμε ένα κουτί εξομολόγησης (confession box) για
ανώνυμες εξομολογήσεις σχετικά με την αγάπη.
● Ακούσαμε μουσική και ζωγραφίσαμε μαντάλα.
● Στις δραστηριότητες αυτές συμμετείχαν και οι Πολωνοί μαθητές/τριες που εκείνο το
διάστημα επισκέπτονταν το σχολείο στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus.

ΦΟΒΟΣ
● Διευρευνήσαμε το συναίσθημα με χρήση ενός ερωτηματολογίου.
● Δημιουργήθηκε από την Τουρκική ομάδα μια ταινία μικρού μήκους με θέμα το
παραμύθι της σύγχρονης κοκκινοσκουφίτσας.
● Ακούσαμε χαλαρωτική μουσική και ζωγραφίσαμε μάσκες και μαντάλα, με στόχο την
αναγνώριση του συναισθήματος του φόβου.

ΧΑΡΑ
● Διευρευνήσαμε το συναίσθημα με χρήση ενός ερωτηματολογίου.
● Κάναμε χειροτεχνίες και ζωγραφίσαμε πράγματα που μας κάνουν χαρούμενους
● Δημιουργήσαμε ένα βίντεο με φωτογραφίες από ότι κάνει τον καθένα μας ξεχωριστά
να νιώθει ευτυχία.

ΛΥΠΗ
● Διευρευνήσαμε το συναίσθημα με χρήση ενός ερωτηματολογίου
● Φτιάξαμε κατασκευές και ζωγρφίσαμε με συνοδεία απαλής μουσικής που προκαλεί
συναισθήματα στεναχώριας
● Είδαμε σχετικά βίντεο και προβληματικστήκαμε σχετικά με τι μας κάνει να νιώθουμε
λύπη και στο πως μπορούμε να την αντιμετωπίσουμε και να την “καλωσορίσουμε” στη
ζωή μας σαν ένα αναπόφεκτο συναίσθημα.
● Τέλος, με πρωτοβουλία αποκλειστικά της Ελληνικής ομάδας, δημιουργήθηκε ένα
ψηφιακό μουσείο με χρήση της εφαρμογής artsteps, με εκθέματα διάφορα έργα τέχνης
τα οποία σχετίζονται με τα προαναφερθέντα συναισθήματα
(https://www.artsteps.com/view/663d040232b58f6c73082f4f)

Η Ελληνική ομάδα δημιούργησε επίσης ένα ηλεκτρονικό βιβλίο που περιλαμβάνει όλες τις
δραστηριότητες του προγράμματος (σύνδεσμος στο παραπάνω Qr).
Στο τέλος όλων των δραστηριοτήτων όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν σχετική βεβαίωση
συμμετοχής.

Συμμετείχαν οι μαθητές/τριες:
Εύη Νικολαΐδου, Ερίσα Μέτα, Αννα Δαναπάση, Αννα Ξενάκη,Φανή Κοκκινού, Γιώργος
Σιδηρόπουλος, Νικολέτα Ντολεσίδου, Δημήτρης Ευδοκιμίδης, Απόστολος Τσίχλης.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός και συνιδρύτρια έργου: Μαρία-Ισμήνη Χρυσάνθου

vendo