Απευθείας επιστολή προς τον δήμαρχο απο τον Σ.Γ. του 1ου Δημοτικού

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
1ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

ΠΡΟΣ ΔΗΜΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
κ. Δήμαρχε,
μετά την αποστολή της υπ’αριθ. πρωτ. 3622/15.3.2016 επιστολής Σας, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε πλέον σε Εσάς, όχι απλώς διότι η ως άνω επιστολή φέρεται να προέρχεται από το «ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ», ενώ εμείς απευθύναμε την επιστολή που απαντάτε (3622/23.2.2016) στην Αντιδημαρχία Τεχνικών Υπηρεσιών, αλλά διότι παρά την προσπάθειά μας να Σας προστατεύσουμε, καθώς πλην της εξυπηρέτησης των αναγκών του Σχολείου και την βελτίωση της ποιότητας των συνθηκών εκπαίδευσης των παιδιών μας, αυτή ήταν η σκοπιμότητα της ως άνω επιστολής μας, την οποία απλώς Σας κοινοποιήσαμε, κάποιοι, οι οποίοι προφανώς θεωρούν την αυλοκολακεία «αρετή» και ενδεχομένως για τα δικά τους συμφέροντα να είναι, συνεχίζουν να Σας εκθέτουν.
Αναγνωρίζουμε ότι ειδικά την περίοδο που διανύουμε, κατά την οποία όλη η χώρα κλυδωνίζεται από σειρά δυσεπίλυτων προβλημάτων, η τοπική αυτοδιοίκηση έχει επωμιστεί αιφνίδια, στο πλαίσιο της Καλλικρατικής διεύρυνσης, δυσανάλογο βάρος ευθύνης σε σχέση τόσο με τις αντικειμενικές δυνατότητές της, όσο και με την προηγούμενη εμπειρία της (προσφυγικό, περιορισμός πόρων και εσόδων κ.λ.π.), οπότε είναι απόλυτα δικαιολογημένο και εύλογο να μην έχετε τον απαιτούμενο χρόνο να ασχοληθείτε προσωπικά με προβλήματα όπως αυτά, στα οποία αναφερόμαστε στην ως άνω επιστολή μας. Θεωρούμε παρ’ όλα αυτά ορθό, ιδίως όταν σχετικές επιστολές απευθύνονται σε γονείς και αφορούν το σχολικό περιβάλλον, είτε να επιλέγετε προσεκτικότερα το ήθος, την παιδεία και την επάρκεια των συντακτών επιστολών που φέρεται να προέρχονται από το γραφείο Σας, είτε, ακόμη και εάν αυτό συνεπάγετε καθυστέρηση στην απάντηση, να διαθέτετε ελάχιστο χρόνο ενασχόλησης με το κείμενο που φέρεται να Σας εκφράζει.
Ενόψει των ανωτέρω, αν και θα έπρεπε να νιώθουμε ιδιαίτερα θιγμένοι από το περιεχόμενο της ως άνω επιστολής Σας, εάν πραγματικά εξέφραζε τις απόψεις Σας, εντούτοις Σας δηλώνουμε ότι αδυνατούμε να πιστέψουμε ότι το εμφανώς αφρόντιστο αυτό κείμενο (ενδεικτικά αναφέρουμε ότι οι γραμματοσειρές του κειμένου πριν από τις ένθετες φωτογραφίες, σε αντίθεση με αυτές του κειμένου μετά από αυτές, είναι εντελώς αστοίχιστες) πράγματι Σας αφορά, καθώς η αδικαιολόγητη έκφραση ανασφάλειας («…Πιστεύω ότι σε καμία παράγραφο του καταστατικού του συλλόγου σας δεν προβλέπεται η ενασχόληση του διοικητικού συμβουλίου σας με την άσκηση πολιτικής ή αντιπολίτευσης. Με λίγα λόγια καταστρατηγείτε τις διατάξεις του καταστατικού σας…»), η απρόκλητη ειρωνεία («….Αυτό το οποίο όμως ως δήμαρχος καταλαβαίνω από το ύφος της επιστολής σας είναι ότι μάλλον «περί άλλων τυρβάζετε»…») και το απροσχημάτιστα πατερναλιστικό και συγχρόνως απαξιωτικό ύφος («…Εκτιμώ το ενδιαφέρον σας …. Θα σας παρακινούσα όμως παρ’ όλα αυτά να γίνετε ωφέλιμοι και αποδοτικοί σε αυτό το οποίο προβλέπει ο θεσμικός σας ρόλος….»), δεν έχουν ουδεμία σχέση με τον δραστήριο και δυναμικό άνθρωπο που συνεχίζουμε να αναγνωρίζουμε στο πρόσωπό Σας, αποβλέποντας με κάθε τρόπο να βοηθήσουμε ώστε να πετύχει τόσο η όποια προσπάθειά σας για την βελτίωση των συνθηκών σε ότι αφορά το σχολικό περιβάλλον, όσο και κάθε τι άλλο αφορά την βελτίωση του τόπου μας.
Αλλωστε ο υπαινιγμός για το έργο των προκατόχων σας «..Τονίζεται ότι ουδέποτε στο παρελθόν είχαν πραγματοποιηθεί εργασίες συντήρησης, αυτού του μεγέθους, στο 1ο δημοτικό σχολείο…» δεν έχει κανένα νόημα στον παρόντα χρόνο, αφού πάντοτε κρίνεται για το έργο του αυτός που ασκεί την εξουσία.
Μετά τις ως άνω διευκρινήσεις, προς αποφυγή οποιασδήποτε παρανόησης της συνέχειας της επιστολής μας, είμαστε υποχρεωμένοι, ακριβώς διότι το καταστατικό του συλλόγου μας, μεταξύ άλλων προβλέπει ως κομβικούς σκοπούς του συλλόγου μας, όχι μόνο την «…βελτίωση των όρων και συνθηκών φοίτησης και διαβίωσης των μαθητών σε διδακτήρια σύγχρονα και άνετα…», όπως και την «προάσπιση της υγείας των μαθητών με εφαρμογή σύγχρονου θεσμού Σχολικής Υγιεινής…» αλλά και την «….αγωγή των μαθητών πάνω στις αρχές της δημοκρατίας….» (άρθρο 2), ενώ μεταξύ των μέσων επίτευξης αυτού προβλέπονται και «….οι παραστάσεις και η υποβολή υπομνημάτων στους αρμόδιους για την ενημέρωσή τους και την λύση των προβλημάτων, καθώς και η χρήση κάθε μέσου δημοσιότητας…..», όπως και «η στενή συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους άλλους Φορείς της περιοχής για την εξεύρεση των αναγκαίων εκάστοτε πόρων για την εξασφάλιση ……..» (άρθρο 3), να Σας επισημάνουμε σε σχέση με την ως άνω φερόμενη σαν απαντητική στην δική μας επιστολή τα παρακάτω:
1ον) Δεν απαντά στα περισσότερα από τα ζητήματα που θέτουμε, όπως η αντικατάσταση των βρυσών της αυλής, των σπασμένων υαλοπινάκων στο κυρίως κτίριο και η απομάκρυνση των σπασμένων από τα παράθυρα του παλαιού κτιρίου, την κάλυψη με συναγερμό του συνόλου του λειτουργικού τμήματος του σχολείου μας, την τοποθέτηση νέου αλεξικέραυνου, όπως και την αποκατάσταση των γκράφιτι στην πρόσοψη του κτιρίου του σχολείου μας, περιορίζεται δε στη δήλωση ότι «ο δήμος Ωραιοκάστρου έχει σκοπό να προσπαθήσει να κρατήσει τις προφορικές δεσμεύσεις του και να προβεί στην πραγματοποίηση των παρακάτω εργασιών στο 1ο δημοτικό σχολείο Ωραιοκάστρου :
– Επισκευή της στέγης του αιθρίου, ώστε να αποφευχθεί η εισροή βρόχινων νερών στο εσωτερικό του σχολείου.
– Στερέωση και επισκευή των μαρμάρων (όπου απαιτείται).
– Επισκευή της υγρομόνωσης στις δύο (2) ημιυπόγειες αίθουσες διδασκαλίας.»
Χαρακτηριστικό είναι όσον αφορά τα γκράφιτι στην πρόσοψη του σχολείου, ότι όσο υπήρχαν, απέτρεπαν τους «εξωσχολικούς» από τον αισθητικό βανδαλισμό του σχολείου μας, ενώ τους τελευταίους μήνες μετά την επικάλυψη και την μη αποκατάστασή τους από τον εργολάβο του έργου, του οποίου ο Δήμος Ωραιοκάστρου είναι εντολέας, η πρόσοψη έχει αποτελέσει επανειλημμένα πίνακα μηνυμάτων με σπρέι από τρίτους.
Επίσης οι εργασίες που υπόσχεται ο δήμος ότι θα προσπαθήσει να φέρει σε πέρας θεωρούμε ότι θα έπρεπε να γίνουν κατά προτεραιότητα, νωρίτερα δηλαδή από τον ελαιοχρωματισμό του κτιρίου, καθώς το να μην τρέχουν νερά από την οροφή στις ημιυπόγειες αίθουσες του σχολείου, όπως και στον εσωτερικό κοινόχρηστο χώρο του σχολείου από την στέγη του αιθρίου, και έτσι να μην δυσχεραίνεται η εκπαιδευτική διαδικασία και να μην δημιουργούνται προβλήματα για την ασφάλεια των παιδιών μας είναι πιο σημαντικό από την εξωτερική καλαισθησία του κτιρίου μας.
Κατανοούμε ότι οι ανάγκες είναι πολλές για όλα τα σχολεία του Δήμου και το ποσό της εργολαβίας ίσως περιορισμένο, όμως θεωρούμε ότι ό,τι ξεκινά πρέπει να ολοκληρώνεται, όπως τουλάχιστον εξ αρχής συμφωνείται.
Στην απαντητική επιστολή σας δεν γίνεται καθόλου επίσης λόγος για τη σύμβαση και τις υποχρεώσεις που ανέλαβε ο εντολοδόχος εργολάβος του έργου, την οποία ζητούμε να λάβουμε γνώση, όχι για να ελέγξουμε το Δήμο και τους μηχανισμούς του, αλλά για να συνδράμουμε, αν μπορούμε, στην τήρηση των υποχρεώσεών του έναντι του Δήμου και στην ολοκλήρωση των εργασιών στο σχολείο μας.
2ον) Το σύνολο των ερωτημάτων, παρατηρήσεων και διαπιστώσεών μας αφορά αποκλειστικά το περιβάλλον του Σχολείου μας, οπότε η άστοχη επί της ουσίας αλλά και εσφαλμένη γραμματικά και συντακτικά έκφραση «περί άλλων τυρβάζετε» [προς ενημέρωση όποιου αποτόλμησε να εμβάλει στην επιστολή Σας την ανύπαρκτου νοήματος φράση προκειμένου να μας προσβάλει, αναφέρουμε ότι αυτό που πιθανώς υπονοεί εκφράζεται με τις φράσεις «περί άλλα τυρβάζει» ή περισσότερο ορθά «περί άλλα τυρβάζεται», κατά τον Τριανταφυλλίδη: τυρβάζω Ρ (μόνο στον ενεστ. θ): μόνο στην έκφραση μεριμνά και τυρβάζει περί πολλά, για κάποιον που ασχολείται με πολλά συγχρόνως και παραμελεί το κύριο έργο του, περί άλλα τυρβάζει (ασχολείται με άλλα πράγματα (όχι αυτά που πρέπει)], μας αδικεί, καθώς τίποτε από όσα αναφέρουμε δεν είναι πέρα από όσα αφορούν την συντήρηση του Σχολικού Κτιρίου και την ασφαλή και λειτουργική διαμόρφωση του χώρου, μέσα και έξω από αυτό (δηλαδή και τον χώρο της αυλής που το περιβάλει). Καλούμε δε αυτόν που επινόησε το ως άνω ευφυολόγημα να διευκρινίσει τι ακριβώς εννοεί.
Εάν βέβαια η αμέσως επόμενη παράγραφος του κειμένου της επιστολής στην οποία αναφερόμαστε επεξηγεί το ως άνω ανύπαρκτου νοήματος γλωσσικό ατόπημα (δηλ. («…Πιστεύω ότι σε καμία παράγραφο του καταστατικού του συλλόγου σας δεν προβλέπεται η ενασχόληση του διοικητικού συμβουλίου σας με την άσκηση πολιτικής ή αντιπολίτευσης. Με λίγα λόγια καταστρατηγείτε τις διατάξεις του καταστατικού σας…»), απαντούμε ότι το καταστατικό μας προβλέπει σε ότι αφορά τους σκοπούς και τα μέσα επίτευξής τους όσα προαναφέραμε και ειδικότερα σε ότι αφορά τους σκοπούς :
άρθρο 2 του καταστατικού : «Σκοποί του Συλλόγου είναι :1) Η μελέτη και προβολή των προβλημάτων του σχολείου και ο συντονισμός της δράσης όλων των γονέων για τη λύση τους, ….4) Η συστηματική και επιστημονική εκπαίδευση και αγωγή των μαθητών πάνω στις αρχές της δημοκρατίας, της εθνικής ανεξαρτησίας και του ανθρωπισμού,….. 7) Η βελτίωση των όρων και συνθηκών φοιτήσεως και διαβιώσεως των μαθητών σε διδακτήρια σύγχρονα και άνετα, 8) Η προάσπιση της υγείας των μαθητών με εφαρμογή σύγχρονου θεσμού Σχολικής Υγιεινής, 9) Ο εξοπλισμός του σχολείου με σύγχρονα εποπτικά μέσα διδασκαλίας……….» και σε ότι αφορά τα μέσα
άρθρο 3 του καταστατικού : «Μέσα για την επίτευξη αυτών των σκοπών είναι : ……..5) Οι παραστάσεις και η υποβολή υπομνημάτων στους αρμόδιους για την ενημέρωσή τους και τη λύση των προβλημάτων, καθώς και η χρήση κάθε μέσου δημοσιότητας…..8) Η στενή συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους άλλους Φορείς της περιοχής για την εξεύρεση των αναγκαίων εκάστοτε πόρων για την εξασφάλιση της θέρμανσης, υδροδότησης, φωτισμού και συντήρησης του σχολείου της διατήρησης της καθαριότητας του κτιρίου και του αυλόγυρου, καθώς και της προμήθειας των εκάστοτε αναγκαίων παιδαγωγικών οργάνων και υλικών και των οικονομικών πόρων για την πραγμάτωση των διαφόρων παιδαγωγικών δραστηριοτήτων. 9) Κάθε άλλη νόμιμη ενέργεια και δραστηριότητα που θα αποβλέπει στην επίτευξη των σκοπών του Συλλόγου.»
Επομένως δεν έχουμε παραβεί κανέναν από τους σκοπούς, ούτε μετήλθαμε αλλότρια μέσα, σε σχέση με όσα ορίζονται στο καταστατικό, ενώ βέβαια η χρήση του ρήματος «καταστρατηγείτε» (καταστρατήγηση= παραβίαση του νόμου με δόλο) σαφώς και γίνεται για μια ακόμη φορά άτοπα και ακατανόητα για αυτά που υποτίθεται επιδιώκεται να εκφραστούν στην εν λόγω επιστολή.
Επιπλέον ο συντάκτης της επιστολής θα πρέπει να γνωρίζει ότι όχι μόνο το Καταστατικό του Συλλόγου μας προβλέπει σε ότι αφορά τους σκοπούς λειτουργίας του την «….αγωγή των μαθητών πάνω στις αρχές της δημοκρατίας….» (άρθρο 2), αλλά το ίδιο το Ελληνικό Σύνταγμα προβλέπει (άρθρο 5 Σ) ότι «1. Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη. ………», επίσης (άρθρο 5Α Σ) «1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει…..2.Καθένας έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που διακινούνται ηλεκτρονικά, καθώς και της παραγωγής, ανταλλαγής και διάδοσής τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους, …….».
Επομένως η συμμετοχή στην πολιτική ζωή και κατ’ επέκταση η άσκηση πολιτικής είναι συνυφασμένη με την ιδιότητα του πολίτη και επιβάλλεται σε καθεστώς δημοκρατίας η πολιτική να ασκείται από το σύνολο των πολιτών, εκτός εάν ο συντάκτης της επιστολής υπονοεί όταν αναφέρει: «….δεν προβλέπεται η ενασχόληση του διοικητικού συμβουλίου σας με την άσκηση πολιτικής…», ότι όταν εκφραζόμαστε ως μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου θα πρέπει να αποβάλλουμε την ιδιότητά μας των ελλήνων πολιτών, κάτι που βέβαια είναι άτοπο, διότι τα χαρακτηριστικά ισοβιότητας και μονιμότητας της συγκεκριμένης ιδιότητας, μόνο εάν αλλάξει το πολίτευμα και κατ’ επέκταση το ισχύον Σύνταγμα αναιρούνται.
Με παρόμοιο τρόπο θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί και η αφοριστική αντιμετώπιση της τυχόν αντιπολιτευτικής μας δράσης.
«Αντιπολίτευση» ονομάζεται γενικά η οποιαδήποτε εναντίωση κατά των κυβερνώντων (κυβέρνησης) μιας χώρας, ή συνασπισμού χωρών.
Αυτή ασκείται μεν, είτε από πολιτικά πρόσωπα, κόμματα ή ανεξάρτητους βουλευτές, είτε και από τους πολίτες μιας χώρας ή και συνασπισμού χωρών, π.χ. δημοσιογράφους, κοινωνιολόγους, συνδικαλιστές, καλλιτέχνες, ευρωβουλευτές κ.λπ., δηλαδή σύνολο προσώπων συνεκτικά ή χαλαρά ομαδοποιημένων. Η αντιπολίτευση εκδηλώνεται είτε δια λόγου, π.χ. αναφορές, καταγγελίες, κ.λπ., είτε δι΄ έργου (δράσης), όπως π.χ. με καταψήφιση, ή αποχώρηση, ή απεργιακή κινητοποίηση ή αποστροφή των πολιτών κ.λπ. που μπορεί να φθάσει και σε εξύβριση δια λόγου ή έργου.
Δεν διακρίνουμε πουθενά στο κείμενο που απευθύναμε στην Αντιδημαρχία Τεχνικών Υπηρεσιών οποιαδήποτε ένδειξη που να μπορεί να μας συσχετίσει με αντιπολιτευτική δράση, κατά τα ανωτέρω, αφού την βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και μόνο επιδιώξαμε, όπως και τον τονισμό των σφαλμάτων και παραλείψεων του εργολάβου κατά την εκτέλεση των ανειλημμένων υποχρεώσεών του στο σχολικό κτίριο και στον περιβάλλοντα χώρο επισημάναμε, προκειμένου και με την συνδρομή μας, εάν το θελήσετε, να διεκδικήσετε την αποκατάσταση και ολοκλήρωση αυτών, ως εντολέας- εργοδότης του έργου, για το λόγο δε αυτό και μόνο ζητήσαμε να λάβουμε γνώση της σύμβασης που υπογράψατε με τον εργολάβο.
Θεωρούμε επίσης σκόπιμο να θυμίσουμε ότι ενεργώντας με απόλυτη συνέπεια προς τους στόχους που θέτει το καταστατικό μας και υποκινούμενοι αποκλειστικά και μόνο από την αγάπη προς τα παιδιά μας, έχουμε, από τότε που αναλάβαμε, προχωρήσει στις παρακάτω δράσεις σε συνέχεια του έργου προηγούμενων συνθέσεων του Δ.Σ. του Συλλόγου μας: Εκτός από τη διοργάνωση των καθιερωμένων, όπως κοπή βασιλόπιτας με δώρα στους τυχερούς μαθητές, αποκριάτικο χορό, ανθοέκθεση και έκθεση βιβλίου, καλοκαιρινή γιορτή, υποδοχή μαθητών της Α Δημοτικού με δώρα και Χριστουγεννιάτικο Βαzaar, με παράλληλες δράσεις για τα παιδιά και εκδηλώσεις ψυχαγωγίας,
– Διοργάνωση Σχολής Γονέων, από τον Μάρτιο μέχρι και τον Ιούνιο του 2015.
– Εβδομαδιαία λειτουργία τεσσάρων θεατρικών εργαστηρίων – ομάδων στο χώρο του σχολείου μας, κατά το σχολικό έτος 2015-2016.
– Διαμόρφωση εσωτερικού κοινόχρηστου χώρου του σχολείου, με την τοποθέτηση νέων σιδηροδρόμων και κουρτινών για θεατράκι, προβολέων και κονσόλας φωτισμού, αντικατάσταση γλαστρών, καλλωπισμό εδράνων και εσωτερικών πάγκων ανάπαυσης.
– Πλήρης ανακαίνιση των τάξεων ΣΤ1-ΣΤ2 (βάψιμο, κουρτινόξυλα, κουρτίνες υψηλής σκίασης, γλάστρες, πίνακες ανακοινώσεων, κρεμάστρες)
– Αγορά κουρτινόξυλων και κουρτινών για τις προκατασκευασμένες αίθουσες.
– Αγορά κουρτινόξυλων και κουρτινών για όλες τις υπόλοιπες αίθουσες Α2, Α3, Β1, Β2, Γ1, Γ2, Γ3, Δ1, Δ2, Ε1, Ε2.
– Βάψιμο εισόδου σχολείου
– Βάψιμο εξωτερικών πάγκων ανάπαυσης (στην αυλή του σχολείου και στο πεζοδρόμιο έξω από την πόρτα του σχολείου)
– Αγορά και τοποθέτηση αντιολισθητικών ταινιών στις σκάλες του σχολείου μας.
– Αγορά δύο βιβλίων για τις ανάγκες του τμήματος ένταξης.
– Αγορά αναλώσιμων υλικών για τις ανάγκες του σχολείου όταν μας ζητήθηκε από τη Διεύθυνση του σχολείου.
– Αγορά εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα της γυμναστικής (μπάλες, δίχτυα για μπασκέτες, κώνοι κ.λπ.)
– Τοποθέτηση σιδερένιας κατασκευής για την ασφάλιση προτζέκτορα σε μια από τις ημιυπόγειες εξωτερικές αίθουσες (Β2).
– Χρηματοδότηση της Διεύθυνσης του Σχολείου μας στην φιλοξενία δασκάλων ξένων χωρών στα πλαίσια προσπάθειας ένταξης του σχολείου μας σε πρόγραμμα προώθησης νέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
– Συμμετοχή του Σχολείου μας σε πρόγραμμα ανακύκλωσης τηγανέλαιων και ανακύκλωσης χαρτιού με οικονομικό όφελος για το σχολείου μας.
Τέλος το παραπάνω έργο, όπως και τον διάλογο που διεξάγουμε μαζί σας δεν τον εκχωρούμε στη διαχείριση οποιουδήποτε τυχόν θέλει να Σας «αντιπολιτευτεί», γι’αυτό και διαφωνούμε κάθετα με οποιαδήποτε σχετική αυθαίρετη εκμετάλλευση.
Κ. Δήμαρχε, είμαστε βέβαιοι ότι ούτε η αλήθεια σας τρομάζει ούτε η καλόπιστη κριτική σας ανησυχεί, καθώς μόνο εάν είσαστε ενήμερος της πραγματικότητας μπορείτε να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις της και να βελτιώσετε την ποιότητα της ζωής όλων των δημοτών, όπως είμαστε βέβαιοι ότι επιδιώκετε και σίγουροι ότι μπορείτε και θέλετε να πετύχετε.
Στα πλαίσια της ήδη απρόσκοπτης συνεργασίας μας λοιπόν θεωρήστε ότι εντάσσονται τόσο η αρχική όσο και η παρούσα επιστολή μας και παρακαλούμε να ορίσετε τον χρόνο στον οποίο θα μπορούσε να επαναληφθεί συνάντηση των εκπροσώπων του συλλόγου μας, όπως και εκπροσώπων της Διεύθυνσης του σχολείου μας μαζί Σας, για τον συντονισμό της κοινής μας δράσης σε ζητήματα που αφορούν την βελτίωση της ποιότητας ζωής και της ασφάλειας κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, στο σχολείο που φοιτούν τα παιδιά μας.
Με εκτίμηση
Το Διοικητικό Συμβούλιο

ΒΑΒΟΥΛΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ

ΠΑΡΧΑΡΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ

ΦΩΤΙΑΔΟΥ ΕΛΠΙΔΑ

ΛΥΜΠΕΡΗ ΣΤΕΛΛΑ

ΜΑΤΣΟΥΚΑΤΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
1
image
image
image
image
image
image
image
image
image

vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.