Μεγάλη ταλαιπωρία για επιβάτες της Aegean κατά την επιστροφή τους για Θεσσαλονίκη

Μεγάλη ταλαιπωρία για επιβάτες της Aegean κατά την επιστροφή τους για Θεσσαλονίκη

Μεγάλη ταλαιπωρία βίωσαν 25 επιβάτες κατά την διάρκεια της επιστροφής τους απο Μιλάνο για Θεσσαλονίκη, την Τετάρτη 21/6/2023

Σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν και περιγράφουν οι επιβάτες, η  πτήση είχε το δρομολόγιο από Μιλάνο για Αθήνα και έπειτα απο Αθήνα για Θεσσαλονίκη.
Το αεροπλάνο είχε καθυστέρηση δύο ώρες περίπου.

Η πρώτη πτήση για Αθήνα ήταν για τις 6:50 και έφυγαν 8:45,  ενω η η επόμενη πτήση ήταν στις 11:30 Με την καθυστέρηση έφτασαν στις 11:45 και τους είπαν ότι το αεροπλάνο έφυγε. Και αφού δεν είχε βγει υπεύθυνος να τους ενημερώσει, οι επιβάτες έψαξαν να βρούμε μόνοι τους ποιος είναι ο υπεύθυνος. Εμφανίστηκε μετά απο ώρα   μία κυρία και τους είπε ότι η Aegean είναι σε αναζήτηση ξενοδοχείου, για να τους εξασφαλίσει διαμονή.

Διαπιστώθηκε σύντομα ότι το ξενοδοχείο που βρισκόταν μέσα στο αεροδρόμιο δεν είχε ειδοποιηθεί. Ήταν το δεύτερο ψέμα που τους είπαν, το πρώτο ήταν πάνω στο αεροπλάνο όπου τους καθησύχαζαν ότι θα τους περιμένει το επόμενο αεροπλάνο για να φύγουν για Θεσσαλονίκη.  Κουπόνια για φαγητό, βραδινό και πρωινό, δεν έδωσαν από την αρχή σε όλους τους επιβάτες.
Απαιτήθηκε και αυτό τους υπόλοιπους, με το αίσθημα της “ζητιάνας” εκτός της ταλαιπωρίας. Στην πορεία τους ενημέρωσαν ότι βρήκαν δωμάτια σε άλλο ξενοδοχείο, στην περιοχή του Σουνίου,  για να πάνε να ξεκουραστούμε αλλά υπήρχαν άνθρωποι που για ευνόητους λόγους, δεν μπορούσαν να πάρουν ταξί για την μεταφορά τους και επιπλέον η ώρα είχε περάσει αρκετά και δεν τους έμενε πολύς χρόνος μέχρι να ξανά επιστρέψουν στο αεροδρόμιο για την πτήση τους.

Αναγκάστηκαν να περάσουν τη βραδιά μέσα στο αεροδρόμιο, πάνω στις καρέκλες στους χώρους αναμονής. Ξενυχτισμένοι και απόλυτα ταλαιπωρημένοι οι επιβάτες επιβιβάστηκαν το πρωί στο αεροπλάνο, του οποίου η πτήση πάλι είχε καθυστέρηση, ευτυχώς για αυτούς μικρή.

Κατά την αποβίβασή τους ήρθαν αντιμέτωποι με μια ακόμη δυσάρεστη έκπληξη.  Λαμβάνοντας τις βαλίτσες τους, διαπίστωσαν ότι κάποιες απο αυτές είχαν υποστεί φθορές κατά την μεταφορά τους.
Ρώτησαν ποιο είναι το νόμιμο για τις φθορές των αποσκευών τους και αφού έγινε η καταγραφή των ζημιών για τον καθένα, τους διαβεβαίωσαν ότι μέσα σε 15 μέρες, υπάλληλος θα τους πάει νέα βαλίτσα στο σπίτι τους .

Κάποιοι απο τους επιβαίνοντες της πτήσης της ταλαιπωρίας αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να κινηθούν νομικά.

vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.