Απάντηση της εταιρίας διανομής αερίου προς την καταγγελία αναγνώστριας

Η εταιρεία διανομής αέριο Θεσσαλονικής Θεσσαλίας Α.Ε. ΕΔΑΘΕΣΣ Έστειλε απαντητική επιστολή προς την αναγνώστρια η οποία καταγγέλλει την διακοπή φυσικού αερίου,δείτε σχετικά εδώ.

Σας παραθέτουμε την επιστολή:

“Αξιότιμοι κύριοι αναφορικά με άρθρα αναγνώστριας για διακοπή φυσικού αερίου που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα σας oraiokastro24.gr σας ενημερώνουμε τα εξής.
Η εταιρεία διανομής αερίου Θεσσαλονίκης Θεσσαλίας Α.Ε. (ΕΔΑ ΘΕΣΣ)λειτουργεί με νομικό και λειτουργικό διαχωρισμό από την δραστηριότητα της εμπορίας ως διαχειριστής δικτύου διανομής φυσικού αερίου (ΔΔΔ) εντός των ορίων της γεωγραφικής περιφέρειας του νομού Θεσσαλονίκης και της διοικητικής περιφέρειας Θεσσαλίας .
Το ζήτημα που τέθηκε από την αναγνώστρια σχετικά με το λογαριασμό κατανάλωσης αφορά την δραστηριότητα της εμπορίας και δεν σχετίζεται με την εταιρεία διανομής αερίου Θεσσαλονίκης Θεσσαλίας Α.Ε.
Επισημαίνεται ότι η ΕΔΑ ΘΕΣΣ,όταν υποβάλλεται αιτήματα από προμηθευτή (χρήστη του δικτύου διανομής) υποχρεούται να προγραμματίζει την επέμβαση στις εγκαταστάσεις καταναλωτών για την εκτέλεση του αιτήματος καθώς δεν είναι αρμόδια για ζητήματα λογαριασμών.
Στην περίπτωση της αναγνώστριας, ο προγραμματισμός των επεμβάσεων έγινε ύστερα από αίτημα προμηθευτή (χρήστη του δικτύου διανομής) και η ΕΔΑ ΘΕΣΣ λειτούργησε σύμφωνα με τις διατάξεις του κώδικα διαχείρισης δικτύου διανομής
(ΦΕΚ 487 / Β / 20.02.2017) στο πλαίσιο της ισότιμης διαχείρισης των καταναλωτών χωρίς διακρίσεις.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.”

3B69D5C9-33A3-48E4-968B-8A5F49804BD3

F367DF8B-413B-4F11-9220-609D2E08705D

vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.