Απαγόρευση στην Κίνα; Κι όμως το Facebook βρίσκει τρόπο να εισέλθει στην αγορά

[ad_1]

Το γνωρίζετε ότι το Facebook είναι μπλοκαρισμένο στην Κίνα, σωστά; Αυτό συμβαίνει από το 2009, ο Mark Zuckerberg όμως (που πλέον προσπαθεί να μιλήσει όσο καλύτερα γίνεται και τα …μανδαρινικά) αναζητά -έστω ένα διαφορετικό τρόπο- για να εισέλθει στην τοπική αγορά, τη μεγαλύτερη στον κόσμο όσον αφορά τους χρήστες Internet.

Έτσι, οι NYT μεταδίδουν ότι το Facebook δοκιμάζει μία εφαρμογή στην Κίνα, χωρίς φυσικά να αναφέρεται κάπου το όνομά του κολοσσού των social media πίσω από την ανάπτυξή της (για ευνόητους λόγους).

colorful balloons

Το app ονομάζεται Colorful Balloons και μοιάζει με το Moments app του Facebook. Κυκλοφορεί από τοπική εταιρεία χωρίς να εμφανίζεται κάπου το Facebook – κι όμως φαίνεται πως “κρύβεται” πίσω από αυτό.

Τον έχει τον τρόπο του ο Mark!

The post Απαγόρευση στην Κίνα; Κι όμως το Facebook βρίσκει τρόπο να εισέλθει στην αγορά appeared first on Digital Life!.

[ad_2]

vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.