Στοχευμένες ενέργειες της Περιφέρειας Αττικής για τη στήριξη των Δήμων που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές
Το Κέντρο Logistics αναβαθμίζει τη δράση του
Πλέον, αναγνωρισμένο από το Συμβούλιο της Ευρώπης ως «καλή πρακτική», το Κέντρο Logistics αναβαθμίζει τη δράση του. Έτσι, εκτός από την απλή διαδικασία συγκέντρωσης και διανομής των ειδών πρώτης ανάγκης, το Κέντρο οργανώνει πλέον την αλληλεγγύη σε ένα νέο επίπεδο. Συγκεκριμένα, από τη μια μεριά αποτυπώνει τις ανάγκες και από την άλλη, μέσω του τηλεφωνικού του κέντρου, συγκεντρώνει και ιεραρχεί τις προθέσεις συνεισφοράς από ιδιώτες, εταιρείες και συλλογικότητες, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Στόχος είναι όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία καταγραφής των ζημιών και των αιτημάτων αναγκών, να είναι σε θέση η Περιφέρεια να διαχειριστεί με τον βέλτιστο τρόπο τη βοήθεια που προσφέρουν οι φορείς.
Εδώ και δύο ημέρες το Κέντρο Logistics, λειτουργώντας με όρους αξιοπιστίας, υποδέχεται τις εκατοντάδες προσφορές ειδών και υπηρεσιών, κάνοντας πράξη την αλληλεγγύη, τη συλλογική απάντηση στην υπό εξέλιξη δοκιμασία των συμπολιτών μας που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Ανατολική και τη Δυτική Αττική. Σήμερα βρισκόμαστε μπροστά σε ένα τεράστιο κύμα αλληλεγγύης που δείχνει τις μεγάλες δυνατότητες της προγραμματισμένης, συντονισμένης, συλλογικής δράσης μιας κοινωνίας. Το Κέντρο Logistics, ένας δημόσιος φορέας, κάνει πράξη την εμπιστοσύνη που του δείχνουν οι πολίτες, ανταποκρινόμενο στοχευμένα στις ανάγκες, πρωτοπορώντας και πρωτοτυπώντας προς όφελος των δοκιμαζόμενων τοπικών κοινωνιών.
Μέσα Επικοινωνίας με το Κέντρο Logistics
Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο με τρεις τρόπους:
Τηλεφωνικά: 210-4819001/ 213-2129104/ 213-2129105/ 213-2129117
Με φαξ: 213 -2129121
Με email: [email protected]
Υπενθυμίζεται ότι τα είδη που μπορούν να προσφέρουν είναι τα εξής: