Θέσεις εργασίας

Γραμματέας για υποδοχή εξυπηρέτησης πελατών σε κατάστημα εταιρείας courier στο Ωραιόκαστρο.

Περιγραφή Θέσης:

Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου – εξυπηρετηση πελατων Υποδοχή πελατων

Ευθύνη για την καθημερινή εύρυθμη λειτουργία της εταιρίας

Βοηθητικές γραμματειακές αρμοδιότητες στη διοίκηση της εταιρείας

Προφίλ Υποψηφίου:

Απόφοιτος/η ΤΕΙ/ΑΕΙ

Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση εργασίας

Επιθυμητή γνώση της αγγλικής γλώσσας

Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ και προγραμμάτων MS Office (Word, Excel, Outlook)

Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες

Οργανωτικές ικανότητες

Η εταιρία μας προσφέρει :

Άμεση πρόσληψη

Μόνιμη 8ωρη απασχόληση, ασφάλιση

Αποστόλη βιογραφικών ηλεκτρονικά στο [email protected]

εργασια

vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.