Θερινές εκπτώσεις. Τι πρέπει να προσέχετε

 

Από την Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013 θα αρχίσουν φέτος οι θερινές εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα και θα διαρκέσουν μέχρι τις 31 Αυγούστου 2013.

 

  • Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής των προϊόντων που πωλούνται με έκπτωση είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά (τα προϊόντα) εκτίθενται.

 

  • Η αναγραφή του ποσοστού έκπτωσης δεν είναι υποχρεωτική και ανήκει στη διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης εάν θα αναγράψει ποσοστό ή όχι. Σε περίπτωση που κατά την διάρκεια των εκπτώσεων πέραν των διπλών τιμών, γίνεται χρήση και ποσοστών (%) τα ποσοστά αυτά θα πρέπει να είναι συγκεκριμένα ως προς την κάθε κατηγορία ειδών που αναφέρονται και να επαληθεύονται από την σύγκριση των δυο τιμών. Επιπλέον θα πρέπει μαζί με το ποσοστό, να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση ( π.χ. 20% έκπτωση ).

 

  • Το ποσοστό έκπτωσης που διαφημίζει κάθε κατάστημα, θα πρέπει να είναι πραγματικό και όχι παραπλανητικό. 

 

  • Η διενέργεια εκπτώσεων είναι στη διακριτική ευχέρεια της κάθε επιχείρησης.

 

 

 

Από την Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013 θα αρχίσουν φέτος οι θερινές εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα και θα διαρκέσουν μέχρι τις 31 Αυγούστου 2013.

 

  • Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής των προϊόντων που πωλούνται με έκπτωση είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά (τα προϊόντα) εκτίθενται.

 

  • Η αναγραφή του ποσοστού έκπτωσης δεν είναι υποχρεωτική και ανήκει στη διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης εάν θα αναγράψει ποσοστό ή όχι. Σε περίπτωση που κατά την διάρκεια των εκπτώσεων πέραν των διπλών τιμών, γίνεται χρήση και ποσοστών (%) τα ποσοστά αυτά θα πρέπει να είναι συγκεκριμένα ως προς την κάθε κατηγορία ειδών που αναφέρονται και να επαληθεύονται από την σύγκριση των δυο τιμών. Επιπλέον θα πρέπει μαζί με το ποσοστό, να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση ( π.χ. 20% έκπτωση ).

 

  • Το ποσοστό έκπτωσης που διαφημίζει κάθε κατάστημα, θα πρέπει να είναι πραγματικό και όχι παραπλανητικό. 

 

  • Η διενέργεια εκπτώσεων είναι στη διακριτική ευχέρεια της κάθε επιχείρησης.
vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.