Θεσσαλονίκη: Με σύστημα τηλεειδοποίσης ενημερώνονται οι ασθενείς στο Παπαγεωργίου

Σύστημα τηλεειδοποίησης ασθενών

Το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου στην προσπάθειά του να βελτιώνει συνεχώς την εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά και να διασφαλίζει την συμμόρφωση του Νοσοκομείου με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), εγκαινίασε μια καινοτόμα υπηρεσία. Με απόφαση της Διοίκησης, προχώρησε στην χρήση συσκευών τηλεειδοποίησης για τους ασθενείς οι οποίοι βρίσκονται σε αναμονή στο χώρο του Νοσοκομείου. Η εφαρμογή της καινοτόμας υπηρεσίας ξεκίνησε πιλοτικά από το Αιμοδυναμικό Εργαστήριο και σταδιακά επεκτείνεται και σε άλλα τμήματα του Νοσοκομείου.

Όπως λέει και το όνομά τους, οι συσκευές ειδοποιούν τον κάτοχό τους, όταν βρίσκεται μακριά. Ο κάθε ασθενής που χρειάζεται να βρίσκεται σε αναμονή λαμβάνει έναν πομπό. Όταν έρθει η σειρά του να εξυπηρετηθεί, ο πομπός τον ειδοποιεί, ώστε να παρευρεθεί στο σημείο που θα του υποδεικνύεται για να παραλάβει τα αποτελέσματα των εξετάσεών του, να υποβληθεί σε θεραπεία ή να εξυπηρετηθεί για κάποιο ζήτημα. Συγκεκριμένα, όταν είναι η σειρά του ασθενή, τότε ο τηλεειδοποιητής αρχίζει να αναβοσβήνει κόκκινο φως, δονείται και ακολουθεί ηχητικό σήμα.

Η πρωτοπόρα υπηρεσία προσφέρει ελευθερία κινήσεων για τον ασθενή, εφόσον δεν χρειάζεται να περιμένει σε ένα σημείο μέχρι να τον ειδοποιήσει το προσωπικό του Νοσοκομείου. Επιπλέον, σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι διασφαλίζει την ανωνυμία του ασθενή, καθώς η ειδοποίηση είναι προσωπική μέσω του πομπού που δίνεται σ’ αυτόν.

Με αυτόν τον τρόπο, το Νοσοκομείο κάνει ένα ακόμη βήμα για την εναρμόνισή του με τις αρχές προστασίας των προσωπικών ζητημάτων και δεδομένων των ασθενών.

vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.