Συνεχίζονται οι απαντήσεις στην αναγνωστήρια που κατήγγειλε την εταιρία αερίου

Συνεχίζονται οι απαντήσεις στην αναγνωστήρια που κατήγγειλε την εταιρία αερίου ,δείτε τα προηγούμενα άρθρα έδω.

“Αξιότιμοι κύριοι,
Σε απάντηση του άρθρου με Θέμα «Απίστευτη περιπέτεια αναγνώστριας μας,με την εταιρεία που παρέχει το φυσικό αέριο στην Θεσσαλονίκη» το οποίο δημοσιεύτηκε στις 02.11.17 στην διαδικτυακή ιστοσελίδα oraiokastr24.gr σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα.
Συμβαλλόμενος με την Εταιρεία Προμήθειας Φυσικού Αερίου Θεσσαλονίκης Θεσσαλίας Α.Ε. ήταν οι ιδιοκτήτες του ακινήτου (ο οποίος δεν είναι η αναγνώστρια του άρθρου).
Ως εκ τούτου σύμφωνα με τις Εταιρικές διαδικασίες και λόγω προστασίας προσωπικών δεδομένων μόνο ο άμεσα συμβαλλόμενος ή εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός του έχει το δικαίωμα να υποβάλλει αιτήματα και να λαμβάνει ενημέρωση από την Εταιρεία για τις παροχές που αναφέρουν τα στοιχεία του. Περαιτέρω, η οφειλή αναφερόταν σε κατανάλωση φυσικού αερίου προηγούμενων μηνών και ήταν ληξιπρόθεσμη από τα μέσα Ιουνίου.
Η Εταιρεία στην προσπάθειά της να ενημερώσει τον καταναλωτή με γνώμονα την αδιάλειπτη παροχή φυσικού αερίου για την κάλυψη των αναγκών του,ενημέρωσε τον άμεσα συμβαλλόμενο κατ’επανάληψη για την οικονομική οφειλή.Συγκεκριμένα,έστειλε τρεις ενημερωτικές επιστολές στην διεύθυνση αποστολής αλληλογραφίας,στις οποίες τον καλούσε να φροντίσει για την αποπληρωμή ή τον διακανονισμό της οφειλής.
Επίσης,έγιναν και τηλεφωνικές προσπάθειες επικοινωνίας οι οποίες ήταν άκαρπες. Ενώ δεν υπήρχε καμία ενέργεια ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών,η Εταιρεία σύμφωνα με τις Εταιρικές διαδικασίες ενημέρωσε τον αρμόδιο Διαχειριστή Δικτύου (ΕΛΑΘΕΣΣ) και προγραμματίστηκε η διακοπή της τροφοδότησης της παροχής στις 04/09/17 πρωινή ώρα.
Η αναγνώστρια έστειλε ηλεκτρονικά το αποδεικτικό της πληρωμής όπου φαίνεται ότι η εντολή της πληρωμής δόθηκε την ίδια μέρα με το ραντεβού της διακοπής.
‘Οταν η αναγνώστρια προσήλθε στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών ενημερώθηκε ότι μόνο ο άμεσα συμβαλλόμενος ή εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός του μπορεί να υποβάλλει αίτημα επανενεργοποίησης της παροχής. Εναλλακτικά μπορεί να προβεί σε μεταβίβαση της σύμβασης στα στοιχεία της ως ενοικιάστρια.
Στις 31/10/17 η αναγνώστρια υπέβαλλε Αίτημα Διαδοχής,δηλαδή μεταφοράς των στοιχείων στο όνομά της,και Αίτημα Επανενεργοποίησης της παροχής για τα οποία η Εταιρεία ενημέρωσε αυθημερόν τον αρμόδιο Διαχειριστή Δικτύου(ΕΛΑΘΕΣΣ).
Η ΕΛΑΘΕΣΣ προγραμμάτισε το ραντεβού της επανενεργοποίησης για τις 04/11/17 οπότε και έγινε η επανενεργοποίηση της παροχής.
Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία της αναγνώστριας,ωστόσο κάναμε ό,τι ήταν δυνατόν εκ των προτέρων για να αποφευχθεί αυτή,ενώ τηρήθηκαν όλες οι νόμιμες διαδικασίες.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας για διευκρινίσεις.
Με εκτίμηση,Διευθυντής Πωλήσεων,Τιμολόγησης & Ανάκτησης Πιστώσεων Ε.Π.Α. Θεσσαλονίκης Θεσσαλίας Α.Ε”

vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.