Τεράστια πτώση στις in-game αγορές του Pokemon Go!

[ad_1]

Πριν από μερικές εβδομάδες επικρατούσε πανικός για το Pokemon Go, καθώς ο τίτλος της Niantic Labs κατάφερε να παρασύρει σαν τυφώνας τα πάντα στο διάβα του. Ωστόσο, όπως δείχνουν τα πιο πρόσφατα στοιχεία, η Pokemon-mania έχει αρχίσει να καταλαγιάζει και επειδή όπως λέει και ένα ρητό ότι «ανεβαίνει… κατεβαίνει», το mobile game της Niantic πλέον δεν κάνει τα νούμερα που έπιανε στο peak του, τον Ιούλιο που μας πέρασε…

pokemon-go-3

Υπολογίζεται ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει μεγάλη πτώση στους χρήστες που συνδέονται σε ημερήσια βάση, καθώς από ότι φαίνεται αρκετοί έχουν αρχίσει να στρέφουν την πλάτη τους στο κυνηγητό του Pikachu και των υπολοίπων Pokemon. Αυτή η πτωτική τάση όμως είναι ακόμα πιο έντονη και στους users που δαπανούν χρώματα για να πραγματοποιούν in-game αγορές, καθώς σύμφωνα με το report του Slice Intelligence, οι χρήστες που πραγματοποιούν in-game αγορές έχουν μειωθεί κατά 79%! Παρά την τεράστια μείωση, το παιχνίδι εξακολουθεί και βρίσκεται στην πρώτη θέση των in-app αγορών, καθώς για το μήνα Αύγουστο έπιασε ένα ποσοστό της τάξεως του 28.4% επί του συνόλου, με το Candy Crush Saga που βρίσκεται στη δεύτερη θέση να καταλαμβάνει ένα ποσοστό της τάξεως του 4.5%. Υπολογίζεται ότι μέχρι στιγμής, το Pokemon Go έχει καταφέρει να συγκεντρώσει κοντά στα 440 εκατομμύρια δολάρια, ένα πόσο που είναι εντυπωσιακό, από την στιγμή που ο τίτλος της Niantic είναι free-to-play. Κρίνοντας με βάση τα παραπάνω καθίσταται σαφές ότι η «μόδα» του Pokemon Go τελειώνει…   

pokemon-go-paid-640x493

The post Τεράστια πτώση στις in-game αγορές του Pokemon Go! appeared first on Digital Life.

[ad_2]

vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.