Επέκταση του μετρό μέχρι τον τερματικό του ΟΑΣΘ στο Ωραιόκαστρο ζητεί ο Αστέριος Γαβότσης

Επέκταση του μετρό μέχρι τον τερματικό του ΟΑΣΘ στο Ωραιόκαστρο ζητεί ο Αστέριος Γαβότσης

Ξεκίνησε τη Δευτέρα 16 Απριλίου η δημόσια διαβούλευση για την επέκταση του μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη μεταξύ φορέων της πόλης, δημάρχων και εκπροσώπων της Αττικό Μετρό ΑΕ.

Ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Αστέριος Γαβότσης, κατά τη συνάντηση, κατέθεσε αίτημα χωροθέτησης κάποιου από τους βορειότερους σταθμούς, σε σημείο που να εξυπηρετεί την μετακίνηση, και με άλλα μέσα, προς τις περιοχές του δήμου Ωραιοκάστρου. Συγκεκριμένα ο κ. Γαβότσης πρότεινε η γραμμή του μετρό να επεκταθεί από τον κόμβο της Ευκαρπίας, όπως προβλέπει το σχέδιο της Αττικό Μετρό, και να φτάσει μέχρι τον τερματικό του ΟΑΣΘ στο Ωραιόκαστρο.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Γαβότσης: «Πρόκειται για ένα πάγιο αίτημα της διοίκησης του δήμου μας από το 2015. Τότε με προτάσεις μας, που είχαν κατατεθεί (στις 28/7 2015 με αριθμό πρωτοκόλλου 17787 και στις 8/6/2017 2015 με αριθμό πρωτοκόλλου 12475) και στην προηγούμενη διοίκηση της Αττικό Μετρό ΑΕ αλλά και στη νυν, ζητούσαμε η επέκτασή του να διευκολύνει και τους δημότες του Ωραιοκάστρου. Σύμφωνα με την Εταιρία η επέκταση του μετρό προς τα δυτικά γίνεται για την εξυπηρέτηση 300.000 με 350.000 κατοίκων. Εδώ, και είναι πολύ σημαντικό, θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν πως η γραμμή προς το Ωραιόκαστρο θα εξυπηρετεί τους 200.000 από αυτούς, που ζουν σε όμορες περιοχές. Αυτό που ζητούμε, επειδή βρισκόμαστε πλέον στο στάδιο της δημόσιας διαβούλευσης για την επέκταση του Μετρό και με τη λογική ότι πλην του ΟΑΣΘ η Θεσσαλονίκη δεν διαθέτει άλλα συγκοινωνιακά μέσα, είναι η πρότασή μας να ληφθεί σοβαρά υπόψιν και να μπει στον – υπό εκπόνηση – σχεδιασμό. Έχουμε χιλιάδες ανθρώπους στη δυτική Θεσσαλονίκη, που δικαιούνται να απολαμβάνουν ίση μεταχείριση, τουλάχιστον στις συγκοινωνίες».

Υπενθυμίζεται ότι το σχέδιο για την επέκταση του μετρό στη δυτική πλευρά της πόλης περιλαμβάνει δύο γραμμές, οι οποίες θα ενωθούν σε μία κυκλική γραμμή. Η πρώτη γραμμή θα ξεκινάει από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και θα ακολουθούν οι σταθμοί «Επτάλοφος», «Μενεμένη», «Κορδελιό» και «Εύοσμος». Η δεύτερη γραμμή θα ξεκινάει από τον Βαρδάρη και θα ακολουθούν οι σταθμοί «Νεάπολη», «Αγία Βαρβάρα», «Σταυρούπολη», «Πολίχνη» και «Ομόνοια». Ο σταθμός «Ομόνοια» θα είναι το σημείο, όπου θα συναντώνται οι δύο γραμμές. Οι δυο γραμμές περιλαμβάνουν εννέα σταθμούς. Επίσης προβλέπεται η επέκταση της δεύτερης γραμμής σε Ευκαρπία και Νοσοκομείο Παπαγεωργίου. Στόχος είναι οι δύο γραμμές, να εξυπηρετούν 300.000 – 350.000 κατοίκους της δυτικής Θεσσαλονίκης.

Η διαβούλευση θα διαρκέσει ένα μήνα, ενώ με την ολοκλήρωση της η Αττικό Μετρό θα προχωρήσει στη δημοπράτηση των πρόδρομων εργασιών.

vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.