Η επίσημη απάντηση των ΚΤΕΛ για το περιστατικό με τους μαθητές στο Ωραιόκαστρο

Η επίσημη απάντηση των ΚΤΕΛ για το περιστατικό με τους μαθητές στο Ωραιόκαστρο

Επιστολή στάλθηκε απο τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης προς του αναγνώστες του oraiokastro24.gr όπου απολογείται για το περιστατικό και ζητάει συγνώμη απο τους επιβάτες, για το περιστατικό που σημειώθηκε εχθές το πρωί στο Ωραιόκαστρο και στην γραμμή 56Α, όπου ο οδηγός δεν ολοκλήρωσε το δρομολόγιο του και άφησε του μαθητές πριν το προορισμό τους:

Αγαπητοί φίλοι
του ιστότοπου oraiokastro24.gr.

Λάβαμε άμεσα γνώση δημοσίευσής σας της 8/2/2023, με τίτλο “Ωραιόκαστρο: Μέσα στη παγωνιά άφησε τα παιδιά, 5 στάσεις πριν το σχολείο, οδηγός του 56Α“.
Η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. με εμπειρία 70 ετών ποιοτικής συγκοινωνίας, μια εταιρεία που αναβάθμισε σημαντικά τη συγκοινωνία του Ωραιοκάστρου,
κάτι που αναγνωρίζει σύσσωμη η τοπική κοινωνία, ερεύνησε αμέσως το περιστατικό, με τους μηχανισμούς που διαθέτει.
Από την έρευνα προέκυψε ότι η καταγγελία είναι βάσιμη. Τα παιδιά έχουν δίκιο!
Όντως, ο οδηγός της γραμμής 56Α, υπέπεσε στο πειθαρχικό παράπτωμα της “μη εκτέλεσης προγραμματισμένης στάσης δρομολογίου”.
Πράγματι, “για τεχνικούς λόγους”, όπως αναφέρει στην απολογία του, δεν κατέστη δυνατόν να σταματήσει στην προβλεπόμενη στάση “ΓΥΜΝΑΣΙΟ”, αλλά
δύο στάσεις παρακάτω , σε απόσταση 392 μέτρων, όπως αποδεικνύεται από την τηλεματική, με αποτέλεσμα οι 2 μαθητές, να χρειαστεί να περπατήσουν
392 μέτρα μέχρι το σχολείο τους. 
Συνεπώς, η ευθύνη από το ανθρώπινο λάθος, ενός κατά τα άλλα έμπειρου και πολύ καλού οδηγού, βαρύνει την εταιρεία μας και για το λόγο αυτό, απολογούμαστε στους μαθητές επιβάτες μας και ζητούμε συγνώμη.
ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.
Το Δ.Σ.

Ωραιόκαστρο: Μέσα στη παγωνιά άφησε τα παιδιά, 5 στάσεις πριν το σχολείο, οδηγός του 56Α

 

vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.