Άμεση παρέμβαση του ΟΣΕΘ για την επίλυση του προβλήματος στη γραμμή 83 για ΛΑΓΚΑΔΑ

Άμεση παρέμβαση του ΟΣΕΘ για την επίλυση του προβλήματος στη γραμμή 83 για ΛΑΓΚΑΔΑ

Μετά το επεισόδιο με το σπάσιμο λεωφορείου ιδιοκτησίας της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε., από ταραχοποιούς επιβάτες, το οποίο εκτελούσε τη διαδρομή ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΑΓΚΑΔΑΣ (83) με αφετηρία τη στάση “Αγία Φωτεινή”, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, μπροστά από….το Πανεπιστήμιο Μακεδονία (αναλυτικά η είδηση εδώ), ο ΟΣΕΘ αποφάσισε την προσθήκη ενός ακόμη δρομολογίου. 

Συγκεκριμένα, με απόφαση του δ/ντος συμβούλου του ΟΣΕΘ, Γιάννη Τόσκα, προστίθεται μετά την 23.15′ νυχτερινή, που ήταν το τελευταίο δρομολόγιο στο οποίο παρουσιαζόταν υπερπληρότητα, ακόμη ένα δρομολόγιο, 5′ λεπτά μετά.

Έτσι, από την “Αγία Φωτεινή” (Παλέ ντε Σπορ), θα ξεκινούν 2 αστικά της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. Ένα στις 23.15′ κι ένα στις 23.20′.

Να σημειωθεί ότι οι πάροχοι συγκοινωνίας (ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ), δεν καθορίζουν μόνοι τους τα δρομολόγια, ούτε μπορούν να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν δρομολόγια, στάσεις και διαδρομές. Εκτελούν τα δρομολόγια, που καθορίζει ο εποπτεύων Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), με τις διαδρομές και τις στάσεις που ορίζει αυτός.

Στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] μπορούν οι μετακινούμενοι με τις αστικές συγκοινωνίες να στέλνουν τα μηνύματά τους στον Οργανισμό, με στόχο την καλύτερη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στο νομό.

Με την απόφαση αυτή, ο ΟΣΕΘ επιβεβαιώνει τον καθοριστικό ρόλο του στις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και την αναγκαιότητα αναβάθμισής του, καθώς αποδεικνύει καθημερινά ότι δίνει πρακτικές λύσεις, προς όφελος της κοινωνίας, κάτι που δεν συμβαίνει με άλλους φορείς, που απλώς …φλυαρούν.

 

Θυμίζουμε τι είχε συμβεί στις 6 Νοεμβρίου 2021
 

Έσπασαν αστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, επειδή ήταν πλήρες (ΦΩΤΟ)

 Το Μάρτιο του 2020, η πολιτεία ανέθεσε μέρος του αστικού έργου στην ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε., η οποία το εκτελεί με ιδιαίτερη επιτυχία και χωρίς προβλήματα, εκτός από μια γραμμή, η οποία σε μεγάλο μήκος, συμπίπτει με γραμμή του ΟΑΣΘ.

 

Πρόκειται για τη γραμμή 83 “Θεσσαλονίκη-Λαγκαδάς”, η οποία….έχει αφετηρία τη στάση “Αγία Φωτεινή”, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, μπροστά από το Πανεπιστήμιο Μακεδονία και το Παλέ ντε Σπορ.

Η γραμμή είναι “ημιαστική“, υποτίθεται δηλαδή ότι φτιάχθηκε για να εξυπηρετεί τους επιβάτες του Λαγκαδά και όχι επιβάτες που κινούνται μέσα στη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι πρέπει να χρησιμοποιούν τα αστικά του ΟΑΣΘ.

Επειδή όμως, η συγκεκριμένη γραμμή διασχίζει την Εγνατία και μετά τη Λαγκαδά, μέχρι τη Σταυρούπολη, έχοντας ίδιο με τη γραμμή 27 του ΟΑΣΘ, δρομολόγιο, έγινε περιζήτητη και σε επιβάτες του ΟΑΣΘ, οι οποίοι τη χρησιμοποιούν, όχι για να πάνε στο Λαγκαδά, αλλά για να πάνε στη Σταυρούπολη. Μη βρίσκοντας λεωφορείο του ΟΑΣΘ, μπαίνουν στο λεωφορείο του ΚΤΕΛ, με αποτέλεσμα η συγκεκριμένη γραμμή, που ιδρύθηκε για να εξυπηρετεί τους κατοίκους των χωριών του Λαγκαδά, να δέχεται μεγάλο όγκο επιβατών, για αποβίβαση σε στάσεις εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος, στις οποίες το αστικό του ΚΤΕΛ σταματά υποχρεωτικά για να παραλάβει επιβάτες για τον Λαγκαδά.

Το πρόβλημα εντείνεται ιδιαίτερα, τα βράδια του Σαββάτου, στο τελευταίο δρομολόγιο των 23.15. Εκείνη την ώρα, υπάρχουν λιγοστά αστικά του ΟΑΣΘ, που δεν “σηκώνουν” τη ζήτηση, με αποτέλεσμα, νεαροί κυρίως επιβάτες που επιστρέφουν από διασκέδαση στο κέντρο, να “προτιμούν” το λεωφορείο του ΚΤΕΛ, που κάνει την ίδια διαδρομή, μέχρι τη Σταυρούπολη, αφού το εισιτήριο είναι κοινό.

Οι οδηγοί του ΚΤΕΛ, έχουν εντολή να τηρούν τη νομοθεσία περί πληρότητας 85% (ΚΥΑ 66436 / ΦΕΚ Β’ 4919/24-10-2021)με αποτέλεσμα να μην παίρνουν κόσμο από άλλες στάσεις μετά την αφετηρία, σε κάποιες όμως πρέπει να σταματήσουν για αποβίβαση επιβατών, που δεν θα έπρεπε να μπουν καν, στο συγκεκριμένο λεωφορείο.

Τότε, συμβαίνει αυτό που συνέβη το Σάββατο 6 Νοεμβρίου, στις 23.30′. Το αστικό είχε ήδη πληρότητα 85% από την αφετηρία, επιβάτης όμως ζήτησε να κατέβει στη στάση Αριστοτέλους. Στη στάση αυτή περίμεναν δεκάδες νεαροί, που ήθελαν να πάνε στη Σταυρούπολη. Ο οδηγός εξήγησε ότι το λεωφορείο είναι για τους κατοίκους των χωριών και τους ζήτησε να περιμένουν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ της γραμμής 27. Οι νεαροί όμως “έκαναν ντου”, όρμησαν στο λεωφορείο, έσπασαν τις πόρτες και …έθεσαν το 100θέσιο MAN A20 του ΚΤΕΛ, “εκτός μάχης” για ένα μήνα στο συνεργείο, αφού έσπασαν και κατέστρεψαν το μηχανικό και υδραυλικό μηχανισμό των θυρών, προκαλώντας ζημίες χιλιάδων ευρώ.

Ο οδηγός κάλεσε την τροχαία, η οποία επέβαλε την τάξη, το ΚΤΕΛ έστειλε αμέσως εφεδρικό λεωφορείο, που εξυπηρέτησε τους κατοίκους του Λαγκαδά, αλλά θα πρέπει οι αρμόδιοι (ΟΑΣΘ, ΟΣΕΘ) να βρουν λύση στο πρόβλημα της εξυπηρέτησης των Δυτικών Συνοικιών, τα βράδια του Σαββάτου, με πύκνωση των δρομολογίων του ΟΑΣΘ προς τις δυτικές συνοικίες.





sakisgeorgiadis.blogspot.com
vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.