Ημερίδα για μικρή μερίδα κόσμου…

Πραγματοποιήθηκε σήμερα, 24/11/13, η ημερίδα του εμπορικού συλλόγου Ωραιοκάστρου με θέμα την επικοινωνία του καταστηματάρχη με τους πελάτες.

Απο την προσέλευση του κόσμου την οποία είδαμε, οι επιχειρηματίες του Ωραιοκάστρου δεν έχουν ανάγκη απο τέτοιου είδους ενημερώσεις….κάποιοι μπήκανε στον “κόπο” να πάνε μόνο και μόνο για να δούνε πόσοι και ποιοι πήγανε στην ημερίδα και αποχώρησαν χωρις να ακούσουν τίποτα!
Αυτοί όμως που δώσανε τοσο παρόν άκουσαν ιδέες που θα τους ανταμείψουν στο μέλλον!

Η κ.Δώρα Αγγελοπούλου,marketing & sales professional, εξήγησε την μέγιστη σημασία που έχει η επικοινωνία με το μηνιαίο εισόδημα….η επικοινωνία μπορεί να προέλθει απο ενα φιλικό βλέμμα,απο μια βασική ανθρώπινη επαφή εως μια τηλεφωνική κλήση και την προσέγγιση μέσω Internet.
Η ομιλήτρια έδωσε μεγαλη βαρύτητα στις απλές καθημερινές ανθρώπινες κινήσεις που δυστυχώς στις μέρες μας αγνοούμε…
Εξήγησε για ποιους λόγους ένας πελάτης δεν θα ψωνίσει,την ψυχοσύνθεση των πελατών,τρόπους προσεγγίσεις αγοραστικού κοινού,τα λάθη που γίνονται απο τους καταστηματάρχες εν άγνοια τους… και πολλές ακόμη “έξυπνες κινήσεις”!

Στο τέλος της διάλεξης τέθηκαν ερωτήματα απο τους καταστηματάρχες προς την ομιλήτρια που έδωσε αναλυτικές,κατανοητές,παραγωγικές απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις τους.
Ανταλλάχθηκαν σκέψεις και προβληματισμοί απο τους καταστηματάρχες για την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά του Ωραιοκάστρου θέλοντας να δυναμώσουν τον θεσμό του συλλόγου και να κατανοήσουν ολοι οι επιχειρηματίες οτι, για προσωπικό τους όφελος, οφείλουν να συσπειρωθούν!

Στη αίθουσα υπήρχε μια ζέστη γωνία με καφέ και κουλουράκια που έκανε χορηγία η
UNIQUE CAFETERIANS ,Kομνηνών 28 & Δημοκρατίας, Ωραιόκαστρο, 23106-98198.

20131124-134807.jpg

20131124-134817.jpg

20131124-134922.jpg

20131124-134619.jpg

vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.