Νέο σύστημα ελέγχου για λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Στα 17-20 εκατ. ευρώ ετησίως υπολογίζει την εισιτηριοδιαφυγή η διοίκηση του ΟΑΣΘ στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης όπως γνωστοποίησε σήμερα ο πρόεδρός του οργανισμού , Χρήστος Στεφανίδης, στο περιθώριο ημερίδας με θέμα το ηλεκτρονικό εισιτήριο, που διοργάνωσε το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ).

Το νέο σύστημα ελέγχου κομίστρου θα ενεργοποιηθεί αρχικά κυρίως σε γραμμές με υψηλές πληρότητες, άνω του 50%. Κατά τον πρώτο μήνα ισχύος του νέου συστήματος, στους παραβάτες θα γίνεται απλή σύσταση και, μετά την πάροδο αυτού του διαστήματος, όποιος επιβάτης διαπιστωθεί ότι ταξιδεύει χωρίς εισιτήριο θα επιβαρύνεται με το προβλεπόμενο βάσει νόμου πρόστιμο, πολλαπλάσιου ύψους σε σχέση με την τιμή του κομίστρου. Η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΘ) ευελπιστεί να περιορίσει δραστικά το φαινόμενο μέσω νέου συστήματος ελέγχου, που λεωφορεία από τις 20 Απριλίου.
Αντικαθιστούνται τα χάρτινα εισιτήρια.
Στο μεταξύ, αποκλειστικά με ηλεκτρονικό εισιτήριο θα λειτουργούν πιλοτικά από το 2018 οκτώ λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ, αν ευοδωθεί ο στόχος του Οργανισμού, που ενδεχομένως θα θέσει τις βάσεις για την αρχή του τέλους στα χάρτινα εισιτήρια. Σύμφωνα με τον κ. Στεφανίδη, στη διάρκεια του 2017 θα ισχύσει στις οκτώ γραμμές μικτό σύστημα (χάρτινο και ηλεκτρονικό), καθώς ήδη από το 2016 θα τοποθετηθούν στα λεωφορεία τα πρώτα 100 μηχανήματα επικύρωσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων.Οι γραμμές στις οποίες το σύστημα θα εφαρμοστεί πιλοτικά είναι: Σταυρούπολη- Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (27), Σταυρούπολη-Ωραιόκαστρο (55), Θεσσαλονίκη-Λαγκαδάς (83), Θεσσαλονίκη-Ευαγγελίστρια (85), Θεσσαλονίκη-Μελισσοχώρι (84), Θεσσαλονίκη-Λαγκαδίκια (86), τοπικό Ευόσμου (43) και τοπικό Λαγκαδά (91). Αν η πιλοτική περίοδος εφαρμογής του e-ticket έχει αποτελέσματα, τότε θα επεκταθεί σταδιακά και στις υπόλοιπες γραμμές.
ΟΑΣΘ

vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.