520 λεωφορεία του ΟΑΣΘ στην κυκλοφορία

Το φετινό καλοκαίρι, θα αποτελέσει το μεγάλο στοίχημα για τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ, όπως επισήμανε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στον Οργανισμό, Δημήτρης Τσερμενίδης.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο πρόεδρος του Συνδικάτου, «πρέπει να υπάρχει συνεργασία νέας διοίκησης και εργαζομένων και πρέπει σε συνεννόηση με το αρμόδιο υπουργείο να δοθούν χρήματα για επισκευές λεωφορείων (το καλοκαίρι έπρεπε να κυκλοφορούν 420 λεωφορεία και κυκλοφορούν 260, καθώς υπάρχουν πολλές βλάβες), να γίνει αναδιάρθρωση γραμμών, να δημιουργηθούν νέες γραμμές, να διατηρηθεί η τιμολογιακή πολιτική για να παραμείνει φθηνή η συγκοινωνία για τον πολίτη. Το λεωφορείο να πηγαίνει παντού σε όλο τον νομό».
ΟΑΣΘ
Ο κ. Τσερμενίδης σημείωσε ότι υπήρξε συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, και έχουν κατατεθεί προτάσεις και στη διοίκηση, που αφορούν κυρίως στις προμήθειες, με στόχο να υπάρχει ρευστότητα για αλλαγή ανταλλακτικών στα λεωφορεία (στόχος τα 520 λεωφορεία στους δρόμους) και να συζητηθεί η αντικατάσταση των αστικών στην 20ετία ή στη 15ετία.
Ο ίδιος τόνισε ότι «πρέπει να εξυπηρετηθούν σημεία του νομού όπως η Άνω Περαία και ότι πριν από τη λειτουργία του Μετρό θα πρέπει να έχει γίνει προγραμματισμός για συνδυασμένη αστική συγκοινωνία». Πρόσθεσε ότι «υπάρχει πρόταση του υπουργείου Μεταφορών για νέα συλλογική σύμβαση εργασίας και η συνεργασία με το υπουργείο και στον τομέα αυτό είναι πολύ καλή». Ο Φώτης Μπίμπασης, μέλος του νέου διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΘ, δήλωσε από την πλευρά του στο ότι «στόχος της νέας διοίκησης είναι να υπάρχουν λεωφορεία που θα είναι προσβάσιμα σε άτομα με αναπηρία».

vendo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.