«Θα εντείνουμε τις προσπάθειές μας για την παροχή καλύτερων υπηρεσιών από πλευράς ΟΑΣΘ»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αστέριος Γαβότσης: «Θα εντείνουμε τις προσπάθειές μας για την παροχή καλύτερων υπηρεσιών από πλευράς ΟΑΣΘ»
Στα πλαίσια της συνεργασίας αρμόδιων φορέων για τη δημόσια συγκοινωνία στο δήμο Ωραιοκάστρου πραγματοποιήθηκε πριν λίγο καιρό αυτοψία σε περιοχές του δήμου από μικτό κλιμάκιο που το αποτελούσαν εκπρόσωπος του ΟΑΣΘ, εκπρόσωπος του ΣΑΣΘ και οι αντιδήμαρχοι Τεχνικών Έργων και Πολεοδομίας και Διοικητικού, Οικονομικού και Προγραμματισμού, Ευάγγελος Καραστερίου και Ηρακλής Τσακαλίδης, αντίστοιχα.
Στη συνέχεια από πλευράς δήμου Ωραιοκάστρου απεστάλη υπόμνημα προς το ΣΑΣΘ με τις προτάσεις μας για την αστική συγκοινωνία. Αποτέλεσμα των παραπάνω ενεργειών ήταν η απάντηση του ΣΑΣΘ, η οποία αναλυτικά έχει ως εξής:
1)​Καταρχήν από πλευράς ΣΑΣΘ έγινε δεκτό το αίτημα του δήμου για τροποποίηση της γραμμής 55 ώστε να εξυπηρετούνται πλέον οι κάτοικοι του οικισμού Νέας Εγνατίας πλησίον της αίθουσας εκδηλώσεων «Faraoh».
2)​Έγινε αποδεκτή η πρότασή μας η σύνδεση μέσω της γραμμής 55 Ωραιοκάστρου – Νεοχωρούδας σε συνδυασμό με το 82. Οι επιβάτες της περιοχής της Καλλιθέας θα αποβιβάζονται στη Νεοχωρούδα και θα μετεπιβιβάζονται στο 55 με προορισμό το Ωραιόκαστρο.
3)​Ως προς τη στάση «Βερόπουλος» της γραμμής 56 έγινε αποδεκτή από το ΣΑΣΘ η πρόταση του δήμου Ωραιοκάστρου, η οποία προβλέπει είσοδο του αστικού λεωφορείου εντός της αλάνας του σούπερ μάρκετ «Βερόπουλος» στο ύψος της Γαλήνης, πραγματοποίηση στάσης και στη συνέχεια επάνοδος του αστικού στον κεντρικό οδικό άξονα Ωραιοκάστρου- Θεσσαλονίκης.
4)​Έγινε αποδεκτή επίσης η πρόταση μας το αστικό της γραμμής 56 τόσο στην άνοδο, όσο και στην κάθοδο να διέρχεται πάνω από την αερογέφυρα της Σταυρούπολης και όχι από τους παράδρομους με αποτέλεσμα να συντομεύεται αρκετά ο χρόνος της διαδρομής Ωραιοκάστρου- Θεσσαλονίκης.
5)​Έγινε αποδεκτή επίσης η πρότασή μας που προβλέπει τροποποίηση του δρομολογίου της γραμμής 27 στην άνοδό του προς το αμαξοστάσιο ως εξής: Αντί το αστικό λεωφορείο να στρίβει αριστερά στην νότια πάροδο της Εγνατίας Οδού για να φτάσει στην οδό Θερμαϊκού και να καταλήξει στο αμαξοστάσιο, το αστικό θα συνεχίζει την πορεία του στον κεντρικό οδικό άξονα Θεσσαλονίκης- Ωραιοκάστρου και θα στρίβει αριστερά στη Συμμαχική Οδό μέχρι τη διασταύρωσή της με την οδό Θερμαϊκού από όπου τελικά θα καταλήγει στο αμαξοστάσιο.
6)​Εγκρίνεται επίσης πρόγραμμα καθημερινής λειτουργίας της λεωφορειακής γραμμής 55 προκειμένου οι μαθητές του γυμνασίου Ωραιοκάστρου να μετακινούνται με το δρομολόγιο της γραμμής 55 Α που θα διέρχεται από το Ωραιόκαστρο στις 7.30 αντί του δρομολογίου της γραμμής 56 Α.
7) Έγινε επίσης αποδεκτό το αίτημα μας για τη μεταφορά της στάσης μετεπιβίβασης από το 83 του Λαγκαδά στο 84 της Μυγδονίας. Από τη στάση Ανθούπολη που γινόταν μέχρι σήμερα η μετεπιβίβαση θα γίνεται πλέον στη στάση διασταύρωση Χουλιάρα και οι επιβάτες θα φτάνουν με το λεωφορείο αυτό μέχρι την περιοχή των πανεπιστημίων.
Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι δεν κατέστη μέχρι στιγμής δυνατή η εκτροπή της γραμμής 55 ώστε να μπορούν να εξυπηρετούνται οι επισκέπτες του παγοδρομίου, το οποίο βρίσκεται πλησίον της Συμμαχικής Οδού. Για το θέμα αυτό όμως θα υπάρχουν εκ νέου επαφές εκπροσώπων της διοίκησης του δήμου μας με το ΣΑΣΘ και ευελπιστούμε τελικά να δικαιωθούμε.
Η οριστικοποίηση όλων των παραπάνω αναμένεται στο άμεσο μέλλον.
«Είναι καθημερινή η φροντίδα μας για την αρτιότερη εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας με την αστική συγκοινωνία. Θα εντείνουμε τις προσπάθειές μας για την παροχή καλύτερων υπηρεσιών από πλευράς ΟΑΣΘ», είπε ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Αστέριος Γαβότσης.
οασθ,OASTH-56
Αυτοτελές γραφείο επικοινωνίας
και δημοσίων σχέσεων

vendo

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Θα ήθελα να ξέρω, αν έστω και ένας μόνο ένας, από όσους αποφασίζουν και εισηγούνται για “λύσεις”, αν κάνουν καθημερινή χρήση του συγκεκριμένου μέσου.
    Αν κανένας από αυτούς έχουν επιβιβαστεί σε πρωινό δρομολόγιο των 7.40 η 7.55 να δούν πως στοιβάζονται μαθητές και εργαζόμενοι.Ομοίως αν έχουν στοιβαχτεί στην μεσημεριανή επιστροφή των 14.30 με τα παιδιά από το τεχνικό λύκειο της Σταυρούπολης.Επίσης αν ένας έστω και ένας από αυτούς που αποφασίζουν από ΟΑΣΘ και Δήμο έχει περιμένει σε καθημερινή βάση τονίζω σε καθημερινή βάση,το λεωφορείο από 10 εως και 25 λεπτά ,τροποποιημένων δρομολογιών γιατί “χάλασε” ένα λεωφορείο.
    Επίσης η χείριστη συμπεριφορά (ευτυχώς όχι όλων) των σταθμαρχών του Ν.Σταθμού που κάθε φορά που επικοινωνώ για να ρωτήσω τι συμβαίνει και τα λεωφορεία αλλάξανε πάλι ωράριο, να το παίζουν “οτι τίποτα δεν συμβαίνει” και όταν καταλαβαίνουν ότι είμαστε συχνοί χρήστες και δεν μπορεί να μας κοροϊδεύει γυρνάνε το μοτο και μας απαντούν με ύφος του στυλ “με σένα θα ασχολούμαστε”.
    Τέλος έχει καταγράψει κανείς την γραμμή 55 που εκτός από 2-3 δρομολόγια του ημερησίως που είναι χρηστικά,τα υπόλοιπα είναι άχρηστα γιατί καταναλώνουν μόνο πετρέλαια.
    Αυτά και άλλα πολλά στους “ειδικούς” που δεν χρησιμοποιούν την γραμμή ούτε οι ίδιοι, αλλά ούτε και τα παιδιά τους. Θ.Πετρίδης 6974667567
    Υ.Σ Αυτά τα έχω στείλει και ηλεκτρονικά στον ΟΑΣΘ ,στην γνωστή θυρίδα που καταλήγουν στον …κουβά…

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.